Komunikace v managementu hotelnictví

Nakladatelství: Wolters Kluwer

Autor: Karel Chadt , Romana Kratochvílová

Ochrana: sociální DRM

Rok vydání: 2020

Počet stran: 172

Jazyk: cs

Formát: EPUB | MOBI

Ukázka: epubmobi

Cena s DPH: 203 

Cena bez DPH: 203 

Objednané zboží bude nahráno v elektronické podobě na uživatelský účet Moje eKnihovna.
Platba kreditem je rychlá a bezpečná. Dobít kredit.

Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty a akademické pracovníky, tak pro manažery hotelů a pensionů v jejich každodenní praxi.

Ilja Šedivý

předseda představenstva Regata Čechy, a. s.
předseda Správní rady Vysoké školy hotelové v Praze 8, spol. s r. o.

Komunikace dokáže přesvědčit o pravdě, pomáhá šířit nepravdy, posiluje nebo tlumí emoce a formuje postoje. Stala se důležitým marketingovým nástrojem. Souvislost mezi komunikací a změnou životního stylu můžeme pozorovat v celém sektoru HORECA. Kapitoly obsahují řadu nových myšlenek anebo známé skutečnosti představují v novém pohledu. Součástí této části jsou i fenomény posledních let jako je mobbing a bossing. Pro manažery může být přínosem závěrečná kapitola zabývající se komunikací v mezinárodním prostředí, především s hosty z evropské unie a vybranými světovými národy navštěvující Českou republiku.

doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.

Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií

Můžeme Vám poradit?

Pokud jste nenašli všechny informace v popisu produktu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme s výběrem.

Komentovat produkty smějí pouze registrovaní uživatelé.

Komentáře

Produkt nemá žádné komentáře.

Ze stejné kategorie