Recenze knihy Nelíbánky, autorky Christina Lauren.

9.8.2021

Přinášíme vám recenzi knihy Nelíbánky, autorkou tohoto románu pro ženy je Christina Lauren. Tedy aby bylo jasno, knihu napsali dvě autorky Christina Hobbsová a Lauren Billingsová. Tyto dvě ženy publikují pod pseudonymem Christina Lauren. K jejich nejznámějším knihám patří série Božský a Vášnivý, které se zapsaly do srdce řady čtenářek.  Právě díky těmto titulům si toto autorské duo získalo širokou fanouškovskou základnu. Já mám ještě o něco raději jejich samostatné romány. A mezi ně se řadí i kniha Nelíbánky.

Hlavní hrdinkou je Ollie Torresová a bratr jejího novopečeného švagra Ethan Thomas. Jsou to jediné dvě osoby, které na svatební hostině nepostihla otrava jídlem. Svatební menu bylo založeno na bufetu s plody moře. A Ollie a Ethan se jejich konzumaci z různých důvodů vyhýbali. A vzhledem k tomu, že novomanželé měli hned po svatbě odlétat na svatební cestu, nabízí se jednoduché řešení: místo nevěsty pojede její sestra a místo ženicha jeho bratr. Problém tkví v tom, že Ollie a Ethan rozhodně neoplývají vzájemnými sympatiemi. Dokáží si i tak užít návštěvu tropického ráje?

Autorky už mají na svém kontě hodně knih a já musím konstatovat, že jejich styl psaní se už delší dobu nemění. Jednoduchá souvětí, vtipné hlášky, lechtivé scény. Vzhledem k tomu, že píší erotické romány, vytváří takové hlavní hrdiny, mezi kterými je hmatatelný erotický náboj. Často své příběhy budují na principu hate-love romance a není tomu jinak ani v tomto případě. Což dokazují i nekonečné výměny kousavých poznámek mezi Ollie a Ethanem. V porovnání s některými předchozími romány jsou zde erotické pasáže popsané velmi střídmě, takže Nelíbánky mohou zaujmout i ty čtenářky, které se pikantním popisům v této oblasti raději vyhýbají. Tempo vyprávění je spíše pomalejší, ale ani to nemusí být na škodu: budete mít možnost si více vychutnat humorné pasáže, které vám příběh nabízí. Nečekejte žádnou složitou zápletku, ale i tak vás autorky výše zmíněnými prostředky dokáží vtáhnout do děje. A tímto vyprávěním vás navíc dokonale naladí na letní dovolenou!

Perex knihy:

Nesměla bych se jmenovat Olive Torresová, aby se tohle nestalo přesně mně. V šesti letech jsem uvízla v automatu na hračky a museli mě vysvobodit hasiči. Uhodil do mě blesk, uštknul mě chřestýš. Před pár týdny jsem přišla o práci a nemůžu najít jinou. A za to, že teď letím na Havaj, může katastrofální nevolnost z jídla, která zničila svatbu mé sestry a které jsem jako jediná unikla díky své potravinové alergii. Přesněji řečeno, unikli jsme dva. V tomhle letadle vedle mě sedí ženichův bratr Ethan. Proklatě přitažlivý chlap, ale jinak ten nejprotivnější protiva, jakého zrodil svět. To teda budou Nelíbánky!

Autorky bestsellerových sérií Božský a Vášnivý vás zvou na kouzelný havajský ostrov Maui, kde se nepříliš dobrovolně ocitne dvojice ústředních hrdinů. Olive a Ethan o sobě nemají žádné iluze. Pobyt, který měl být romantickou svatební cestou jejich čerstvě sezdaných sourozenců, se nevyhnutelně změní v boj o sprchu, poukázky na masáž, klíče od auta… a taky o postel… Válka mezi švagrem a švagrovou začíná – dobře se bavte!

Rok vydání 2021, kniha má celkem 396 stran, Ukázka : epub mobi

Autor: Ivana Vostřelová, redakce