Nakladatelství: RNDr. Ludvík Čichovský, PhD, MBA
Autor: RNDr. Ludvík Čichovský CSc, MBA , Mgr. Jiří Boháček, Ph.D. , PhDr. Jindřich Urban, PhD. , RNDr. Ludvík Čichovský CSc, MBA , Mgr. Jiří Boháček, Ph.D. , PhDr. Jindřich Urban, PhD.
Ochrana: sociální DRM
Rok vydání: 2012
Počet stran: 194
Jazyk: cs
Formát: EPUB | MOBI
Ukázka: epub
Cena s DPH: 199 Kč
Cena bez DPH: 199 Kč
Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i poskytovatelů služeb. Kniha je rozdělena do úvodu a 6 odborných kapitol:
Inovační potenciál EU-27 v letech 2007 – 2013 Inovace a jejich typologie v moderním pojetí tvorby hodnot Uplatnění inovací v automobilovém průmyslu Případová studie inovací produktů f. Danone Psychologie a etika v inovačním procesu Vývoj EU z hlediska konkurenceschopnosti a potenciálu inovací
Znalosti si doplní především:
Manažeři firem Pracovníci prodejních a marketingových oddělení Pracovníci konstrukčních a vývojových oddělení Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur Studenti marketingových a ekonomických směrů
Případně ostatní, pro které je podpora prodeje profesní nutností, nebo jen zajímavým oborem.
Pokud jste nenašli všechny informace v popisu produktu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme s výběrem.
Komentovat produkty smějí pouze registrovaní uživatelé.
Komentáře
Produkt nemá žádné komentáře.