Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi

Nakladatelství: RNDr. Ludvík Čichovský, PhD, MBA

Cena s DPH: 199 

Cena bez DPH: 199 

Objednané zboží bude nahráno v elektronické podobě na uživatelský účet Moje eKnihovna.
Platba kreditem je rychlá a bezpečná. Dobít kredit.

Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i poskytovatelů služeb. Kniha je rozdělena do úvodu a 6 odborných kapitol:

  1. Inovační potenciál EU-27 v letech 2007 – 2013
  2. Inovace a jejich typologie v moderním pojetí tvorby hodnot
  3. Uplatnění inovací v automobilovém průmyslu
  4. Případová studie inovací produktů f. Danone
  5. Psychologie a etika v inovačním procesu
  6. Vývoj EU z hlediska konkurenceschopnosti a potenciálu inovací

 

Znalosti si doplní především:

  1. Manažeři firem
  2. Pracovníci prodejních a marketingových oddělení
  3. Pracovníci konstrukčních a vývojových oddělení
  4. Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur
  5. Studenti marketingových a ekonomických směrů

 

Případně ostatní, pro které je podpora prodeje profesní nutností, nebo jen zajímavým oborem.

Můžeme Vám poradit?

Pokud jste nenašli všechny informace v popisu produktu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme s výběrem.

Komentovat produkty smějí pouze registrovaní uživatelé.

Komentáře

Produkt nemá žádné komentáře.

Ze stejné kategorie