Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi

Nakladatelství: RNDr. Ludvík Čichovský, PhD, MBA

Autor: RNDr. Ludvík Čichovský CSc, MBA , Mgr. Jiří Boháček, Ph.D. , PhDr. Jindřich Urban, PhD. , RNDr. Ludvík Čichovský CSc, MBA , Mgr. Jiří Boháček, Ph.D. , PhDr. Jindřich Urban, PhD.

Ochrana: sociální DRM

Rok vydání: 2012

Počet stran: 194

Jazyk: cs

Formát: EPUB | MOBI

Ukázka: epub

Cena s DPH: 199 

Cena bez DPH: 199 

Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i poskytovatelů služeb. Kniha je rozdělena do úvodu a 6 odborných kapitol:

Inovační potenciál EU-27 v letech 2007 – 2013 Inovace a jejich typologie v moderním pojetí tvorby hodnot Uplatnění inovací v automobilovém průmyslu Případová studie inovací produktů f. Danone Psychologie a etika v inovačním procesu Vývoj EU z hlediska konkurenceschopnosti a potenciálu inovací

 

Znalosti si doplní především:

Manažeři firem Pracovníci prodejních a marketingových oddělení Pracovníci konstrukčních a vývojových oddělení Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur Studenti marketingových a ekonomických směrů

 

Případně ostatní, pro které je podpora prodeje profesní nutností, nebo jen zajímavým oborem.

Můžeme Vám poradit?

Pokud jste nenašli všechny informace v popisu produktu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme s výběrem.

Komentovat produkty smějí pouze registrovaní uživatelé.

Komentáře

Produkt nemá žádné komentáře.

Ze stejné kategorie