Marketingový výzkum

Nakladatelství: Grada

Podtitul: Jak poznávat své zákazníky

Autor: Miroslav Foret , Jana Stávková

Ochrana: sociální DRM

Rok vydání: 2003

Počet stran: 160

Jazyk: cs

Formát: PDF | PDF2

Cena s DPH: 139 

Cena bez DPH: 139 

Seznamte se s tím, jak marketingový výzkum pomáhá poznávat zákazníka, jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Publikace objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.

Můžeme Vám poradit?

Pokud jste nenašli všechny informace v popisu produktu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme s výběrem.

Komentovat produkty smějí pouze registrovaní uživatelé.

Komentáře

Produkt nemá žádné komentáře.

Ze stejné kategorie