Komunikace s klientem jako hra... i ta má svá pravidla - cyklus: Jak (ne)dělat advokacii

Nakladatelství: Wolters Kluwer

Autor: Daniela Kovářová , Dita Fuchsová

Ochrana: sociální DRM

Rok vydání: 2019

Počet stran: 84

Jazyk: cs

Formát: EPUB | MOBI

Cena s DPH: 203 

Cena bez DPH: 203 

Začínáte s advokacií nebo hledáte odpověď na to, co děláte v dosavadní praxi špatně? Cyklus čtivých příruček „Jak (ne)dělat advokacii“ obsahuje rady, které vám nikdy nikdo neřekl, na které vás možná nenapadlo se zeptat, ale kdyby napadlo, byl by pravděpodobně váš profesní život ještě úspěšnější.

Další kniha tohoto cyklu je věnována tématu komunikace – nelze se jí vyhnout, komunikujeme neustále, dokonce i když mlčíme. Jakých chyb se v komunikaci s klientem dopouštíme a jaké existují metody tréninku komunikace, ušité na míru právě pro advokáty? Tato kniha není jen obecnou příručkou do vaší knihovny a nebude vám vnucovat zaručeně fungující recepty. Nabízí životní zkušenosti dvou profesionálek na poli komunikace a advokacie.

Knihu ocení nejen advokátní koncipienti nebo začínající advokáti, ale může poskytnout cenné rady i ostříleným profesionálům, kteří mají i po letech praxe pocit, že „zkrátka něco dělají špatně“. Být dobrým advokátem totiž neznamená jen perfektně ovládat svůj obor práva, ale je to ve stejné míře i umění komunikace a často i psychologie.

Můžeme Vám poradit?

Pokud jste nenašli všechny informace v popisu produktu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme s výběrem.

Komentovat produkty smějí pouze registrovaní uživatelé.

Komentáře

Produkt nemá žádné komentáře.

Ze stejné kategorie