Buďte vidět

Nakladatelství: H1.cz

Podtitul: Inbound marketing pohledem H1.cz

Autor: Tomáš Vyskočil , Lucie Palkosková

Ochrana: sociální DRM

Rok vydání: 2013

Počet stran: 48

Jazyk: cs

Formát: PDF | PDF2

Cena s DPH: ZDARMA

Cena bez DPH: ZDARMA

Objednané zboží bude nahráno v elektronické podobě na uživatelský účet Moje eKnihovna.
Platba kreditem je rychlá a bezpečná. Dobít kredit.

Americká společnost Forrester provedla v roce 2012 na svých klientech zajímavý průzkum. Zkoumala, kolik lidí chodí na stránky jejich klientů z jakých zdrojů. 
 
Výsledky byly následující:
  • 30 % lidí v průměru chodí na weby klientů z vyhledávačů
  • 25 % lidí přichází ze sociálních sítí
  • 12 % lidí se dostane na stránky přes různé odkazy
  • 25 % lidí vstoupí na stránky přímo zadáním adresy webu
  • 8 % lidí přivede na stránky reklama
Ano, pouze 8 % lidi přichází na stránky přes nějakou formu reklamy – PPC ve vyhledávačích, bannery, placené emailingy, affiliate programy. Podle Forresteru v roce 2012 investovaly americké firmy právě do těchto kanálů více než 40 miliard dolarů. 
Naproti tomu, když sečteme všechny ostatní zdroje, tedy vyhledávače, sociální sítě či odkazy, dostaneme se na úctyhodných 65%. Za tuto návštěvnost z těchto zdrojů přitom firmy nikomu neplatí. Jde jen o to, jak svůj čas investují do optimalizace pro vyhledávače, na vytváření zajímavého obsahu odkazovaného uživateli sami, jak jsou s uživateli v kontaktu na sociálních sítích. Náklady na takový čas přitom Forrester odhadl v celku na 4 miliardy dolarů. 

Vidíte ten nepoměr? 40 miliard = 8 % návštěvnosti. 4 miliardy = 65 % návštěvnost.

Můžeme Vám poradit?

Pokud jste nenašli všechny informace v popisu produktu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme s výběrem.

Komentovat produkty smějí pouze registrovaní uživatelé.

Komentáře

Produkt nemá žádné komentáře.

Ze stejné kategorie