Nakladatelství: Computer Press
Autor: Susan Weinschenk
Ochrana: sociální DRM
Rok vydání: 2014
Počet stran: 240
Jazyk: cs
Formát: PDF2
Cena s DPH: 249 Kč
Cena bez DPH: 249 Kč
DOBRÉMU GRAFIKOVI, WEBOVÉMU NÁVRHÁŘI, SAZEČI ANI TŘEBA ARCHITEKTOVI
nestačí pouze rutinně znát potřebný pracovní postup nebo aplikaci. Potřebuje znát a v praxi zohlednit poznatky z psychologie, marketingu a příbuzných oborů, aby získal odpovědi na základní otázky: Jak budou lidé můj návrh vnímat? Všimnou si ho vůbec? Co upoutá jejich pozornost nejdřív, co si z něj zapamatují? Jak ovlivní jejich rozhodování?
Publikace zkušené psycholožky zaměřené na průmyslový design uspokojivě zodpovídá a na praktických příkladech ilustruje tyto a mnohé další otázky. Na minimu prostoru dostanete přesně ty praktické rady, které ke své práci potřebujete.
S KNIHOU SE DOZVÍTE NAPŘÍKLAD:
* Jakými způsoby snadno motivovat příjemce
* Které barvy není dobré v různých kulturách kombinovat
* Proč je pozornost selektivní a jak lidé filtrují informace
* Jaká je optimální délka řádku a řez písma pro daný materiál
* Jak fungují mentální modely, které ovlivňují vnímání
* Jaká pravidla a vztahy lidé očekávají při online interakci
* Co je při rozhodování důležitější než prostá fakta
* Jak snížit riziko vzniku chyb při používání produktu
O autorce:
SUSAN WEINSCHENK
je špičková psycholožka a konzultantka zaměřená na marketing a použitelnost designu (UXD) s třicetiletou praxí. V současné době řídí oddělení designu ve společnosti Human Factors International. Mimoto je autorkou knižního bestselleru Neuro Web Design: What makes them click?.
Pokud jste nenašli všechny informace v popisu produktu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme s výběrem.
Komentovat produkty smějí pouze registrovaní uživatelé.
Komentáře
Produkt nemá žádné komentáře.